Keskustelu

« aihelistaan

KS-kuntorastit 4.9.


  • nimimerkki

    Riikka Haverinen

    2.9.2018 klo 12:52
    Ensi tiistain iltarastit suunnistetaan Jormualla Sammakkolammentien läheisyydessä osittain ihan uusissa maastoissa, joissa ei KRV:lläkään käyty. Opastus alkaa vt 5 Kuluntalahden liittymästä. Autoilla saapuvien tulee noudattaa opasteita, sillä Sammakkolammentiellä on yksisuuntainen liikenne rastien ajan. Poistuminen Jormuantien kautta.

    Radat:
    A-rata: 6,3 km
    B-rata: 4,2 km
    C-rata: 2,7 km
    D-rata: 1,4 km

    Maastoon pääsee klo: 17.00-18.30. A- ja B-radat on pyritty käyttämään maaston parhaimmissa osissa.
    Tervetuloa!

  • nimimerkki

    Jouko Reponen

    3.9.2018 klo 12:53
    Asianajotoimisto Kejo Oy on kuntorastikumppanina Jormualla.

  • nimimerkki

    Arto Haverinen

    5.9.2018 klo 21:40
    A-radan 9-rasti oli väärässä paikassa, kuten Laasosen Pekka maalissa kertoikin. Minä olin vienyt lipun eri kiveen kuin mihin Riikka oli laittanut prikan. Voisin keksiä jonkin hyvän selityksen, mutta totuus on, että en osannut oikealle kivelle. Pitää siis jatkaa suunnistuksen treenaamista - nöyränä.

    Pahoittelut virheestä ja kiitos rakentavasta palautteesta.

    Niin, se lippu oli 30 metriä ennen oikeaa kiveä.

    T. Arto

  • nimimerkki

    Jukka Väyrynen

    6.9.2018 klo 18:59
    Kuitenkaan tuota kyseistä rastia ei näyttänyt pummanneen muut kuin minä.Hyvät suunnistajat löytävät näköjään rastin vaikka se olisi väärässä paikassakin ;=)

  • nimimerkki

    Kyösti

    7.9.2018 klo 10:06
    Hywin mielenkiintoista!
    Kun meikä nousi 8:lle mennessä siitä kivasta vihreästä puskasta ylöspäin ja näki hetikohta rastin, niin aattelin, että eihän se vielä, ja eihän se 8 vielä ollutkaan, vaan oli 9 (..ja nyt selvisi, että väärällä kivellä...kö??). No, 8:n jäkeen takaisin tullessa se (sama) 9 löytyi meleko heleposti, mutta gps-viiva (härveli) kertoo, että en olisi käynyt siinä ollenkaan. Ja ranne-Tompan gps-viiva on ollut supör-tarkka tähän asti.
    Ja vielä, kun tarkastelee Pekan ja Juhan GPS-viivaa 8-9 tienoilla, niin miettii että, kuka on oikeassa ja väärässä 9:n suhteen... ;) Ja kuka on käynyt rastilla ja kuka ei? Kertooko emit-leima sittenkään totuuden - vai ei? Onko meillä tässä todellinen mys-teeri!

    Kiitokset Riikalle & co. Hauska rata! Tietoiset reittikokeiluni vihreiden puskien läpi taisteluista syöpyivät nyt taas mieleeni joksikin aikaa. Eli tulevia vihertaaperrruksia ja -kiertämisiä odotellen... :)
    -Ky

  • nimimerkki

    Pekka

    7.9.2018 klo 14:23
    Reittihärvelihän nappaa käyrän kiinni rastiin leimausajan perusteella ja vähän vääntelee käyrää. Siis jos käyttää sitä automaattitomintoa.

  • nimimerkki

    Kyösti

    8.9.2018 klo 10:39
    Kokeilin härvelissä myös viivan plus/miinus-manuaalisäätöä, ei parantanut tällä kertaa. Luultavasti olin vain osittaisessa gps-satelliittikatveessa 9-rastin tienoilla. Tai sitten se mys-teeri...
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
KS-kuntorastit 4.9.